Superar la dislexia (Rexistro nro. 239494)

000 -CABECEIRA
Campo de control de longitud fija 00562nam a2200217 i 4500
DEPÓSITO LEGAL
Número de copyright ou de depósito legal B.18.698-2018
INFORMACIÓN XERAL
Códigos de información de lonxitude fixa 210315s2018 sp g spa
ISBN
ISBN 8449334969
CDU
CDU 37
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA
Nome de persoa Rello, Luz
-- 53778
MENCIÓN DE TÍTULO
Título Superar la dislexia
Autores / Luz Rello
EDICIÓN
Edición 1 ed
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN
Lugar de publicación Barcelona
Editorial :Paidós
Data de publicación ,2018
DESCRICIÓN FÍSICA
Extensión 393 p., [8] p. de fot.
Dimensións ;24cm
NOTA XERAL
Nota xeral Glosario p. 383-393
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Dislexia
-- 7072
-- PEB003-6120
REFERENCIA ILS ANTERIOR
-- 2
Exemplares
Retirado Perdido Estragado Non para préstamo Localización permanente Localización actual Localización en andeis Data de alta no sistema Fonte de adquisición Sinatura correspondente á clasificación Parte da signatura que identifica ao exemplar Préstamos totais Sinatura completa Código de barras Data da última consulta Data do último préstamo Número de volume Tipo de ítem de Koha Nota pública
        CEIP Valle-Inclán CEIP Valle-Inclán Sala profesorado 2021-03-15 Fondos Biblioteca 37 sup 1 37 REL sup PEC163000008708 2022-05-18 2022-04-06 1 Prestable  
        CEIP de Espedregada CEIP de Espedregada Sala préstamo 2020-03-11 Compra 37 sup   37 REL sup PEC201000006120 2023-02-01   1 Prestable 6. Ciencias aplicadas
        CPI Luís Díaz Moreno CPI Luís Díaz Moreno Sala préstamo 2019-11-28 Fondos Biblioteca 616.89-008.434.5 superar la disl   616.89-008.434.5 RELLO, LUZ superar la disl LEH001000016837 2022-08-03   1 Prestable W2 25
        CPI Manuel Suárez Marquier CPI Manuel Suárez Marquier Departamento 2019-10-07 Compra 61 sup   61 REL sup PEH004000014376 2022-03-09   1 Prestable Coñecemento
        IES Punta Candieira IES Punta Candieira Sala préstamo 2021-02-01 Bibliotecas Inclusivas 3EDU sup   3EDU REL sup CED085000012549 2022-01-25   1 Prestable Bibliotecas Inclusivas

Coa tecnoloxía Koha