¡Resuelve el misterio! (Rexistro nro. 1080805)
[ vista simple ]
000 -CABECEIRA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 00899nam a2200169 i 4500 |
INFORMACIÓN XERAL | |
Códigos de información de lonxitude fixa | 231026s2023 sp ||||c |||| ||| ||spa d |
DEPÓSITO LEGAL | |
Número de copyright ou de depósito legal | B- 1.055-2023 |
ISBN | |
ISBN | 9788427227248 |
CDU | |
CDU | 844 |
MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | ¡Resuelve el misterio! |
Resto do título | : Manual para detectives |
Autores | / Lauren Magaziner |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
Lugar de publicación | Barcelona |
Editorial | : Penguin Random House |
Data de publicación | , 2023 |
DESCRICIÓN FÍSICA | |
Extensión | 219 |
Outras características físicas | : b.n |
RESUMO | |
Resumo | ¡Hay una vacante en la agencia de detectives Las Pistas! ¿Te interesa? En Manual para detectives, Carlos, Eliza y Frank van a mostrarte todos los entresijos de la investigación y a contarte un montón de cosas interesantes: Técnicas de investigación Recolección de pistas Cómo montar tu propia agencia El Kit de detective Disfraces Casos reales Detectives de carne y hueso ¡Y todo lo que necesitas para convertirte en un detective experto! |
DESTINATARIOS | |
Nota de audiencia | 5º-6º Primaria |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | misterios |
-- | 32990 |
REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
-- | 2 |
Retirado | Perdido | Fonte de clasificación ou esquema | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Fonte de adquisición | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da sinatura que identifica ao exemplar | Préstamos totais | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Data do último préstamo | Tipo de ítem de Koha | Nota pública | Prestado | Número de volume |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
CEIP Pedro Barrié de la Maza | CEIP Pedro Barrié de la Maza | Sala préstamo | 2023-11-28 | fondos biblioteca | 842 | mis | 10 | 842 MAG mis | CEC047000009126 | 2025-05-16 | 2025-04-25 | Prestable | ||||||||
CEIP Plurilingüe A Pedra | CEIP Plurilingüe A Pedra | Sala préstamo | 2024-10-17 | Compra A Pedra | 82-N | res | 3 | 82-N MAG res | PEC019000016398 | 2025-01-10 | 2024-12-13 | Prestable | Primaria. Sección verde | 1 | ||||||
CEIP Plurilingüe Os Tilos | CEIP Plurilingüe Os Tilos | 2025-01-16 | fondos biblioteca | 82-N | res | 1 | 82-N MAG res | CEC186000009926 | 2025-06-05 | 2025-04-04 | Prestable | 3ºciclo | ||||||||
CEIP Plurilingüe Ricardo Tobío | CEIP Plurilingüe Ricardo Tobío | 2023-11-06 | 82-N-C | man | 7 | 82-N-C MAG man | CEC093000008552 | 2025-05-29 | 2025-04-24 | 3 ciclo | ||||||||||
CEIP Plurilingüe San Marcos | CEIP Plurilingüe San Marcos | Sala préstamo | 2024-04-02 | PLAMBE | 82N-C | res | 4 | 82N-C MAG res | CEC122000005224 | 2025-06-16 | 2025-05-05 | Prestable | VERDE | |||||||
CEIP Plurilingüe de Pedrouzos | CEIP Plurilingüe de Pedrouzos | Sala préstamo | 2024-01-10 | Plambe | 82 | res | 1 | 82 MAG res | CEC103000023258 | 2024-03-04 | 2024-03-04 | Prestable | 2024-03-19 | |||||||
CEIP Plurilingüe de Pedrouzos | CEIP Plurilingüe de Pedrouzos | Sala préstamo | 2024-11-18 | PLAMBE | 82-C | man | 1 | 82-C MAG man | CEC103000023772 | 2025-03-07 | 2025-03-07 | Prestable | 2025-06-15 | |||||||
CEIP Valle-Inclán | CEIP Valle-Inclán | Sala préstamo | 2023-10-26 | Presuposto de centro | 844 | res | 3 | 844 MAG res | PEC163000010061 | 2024-11-21 | 2024-10-14 | Prestable | ||||||||
CEIP de Fontes-Baíña | CEIP de Fontes-Baíña | Sala préstamo | 2023-11-23 | PLAMBE | 82N | man | 3 | 82N MAG man | PEC107000006776 | 2024-04-12 | 2024-03-22 | Prestable | ||||||||
CEP Plurilingüe Pedro Caselles Beltrán | CEP Plurilingüe Pedro Caselles Beltrán | 2023-11-21 | 82.2 | res | 82.2 MAG res | PEB015000007811 | 2023-11-21 | Mochila | ||||||||||||
CPI Plurilingüe Virxe Da Cela | CPI Plurilingüe Virxe Da Cela | Sala préstamo | 2024-01-19 | CPI Virxe da Cela | 82-N | res | 3 | 82-N MAG res | CEH014000015346 | 2024-11-12 | 2024-11-05 | Prestable |